Kisah-kisah Teladan Episode 2

Nampaknya episode 2 Kisah-kisah Teladan terlewat sehari dari release date iaitu semalam. Kelewatan yang tidak dapat dihalang ini banyak disebabkan oleh masalah teknikal iaitu laptop yang semakin dimamah usia. Disebabkan action element yang digunakan adalah dalam kualiti HD (high definition), laptop yang berusia hampir 3 tahun ini mengalami semput yang sgt serius untuk memproses footage.

Penggambaran untuk episode 2 ini selesai jam 6 petang semalam, dan proses edit mengambil masa selama hampir 5 jam (sekali lagi untuk scene special effect dengan duration kurang 1 saat).huhu..lepas ni tanak kutuk Cicak-man dah. Susah rupanya untuk membuat benda2 ni dan banyak flaw atau composition tidak realistik dalam episode ini. Saya akan terangkan behind-da-scene jika saya mempunyai masa (xjanji). hahaha

Ok.sekali lagi ingin diingatkan jika anda mempunyai sebarang idea untuk dijadikan siri kisah-kisah teladan sila inform pada saya. Ingat cerita tersebut mestilah memberi teladan sahaja. Cerita suka-suka tanpa mesej tidak akan dilayan. Sekian.

Kisah-kisah Teladan, Episode 2 : Adat berziarah

6 comments:

Anonymous said...

Cool giler... mendalam sungguh maksud dia kan... neway good job kepada pelako dan director kisah teladan ini.. teruskan usaha anda!!!

Syamim said...

time kaseh.supir pastinya lebeh bersemangat melakonkan aksi seterusnye.hahahhaa

Anonymous said...

lawak giler pelakon tambahan rambut kembang tu!
bole la blakon ganti tajol dlm crite dunia baru hahaha

ateen said...

apesal supir gi pasang bom kat umah??
pasni nak tinggal kat mane?
hahaha

supir said...

aku pasang bom kat umah bukan apa, nak bom pencurik2 yg cuba pecah masuk umah aku ni je. selain tu, boleh gak bom housemates. muahaha.

(keje nak bunuh org je)

Syamim said...

tu die ateen supir da jawab. ko baek hati2 la klu jumpe supir ni tgh jalan.macam2 bende pelik die boleh buat.